Rianás...

Érdekes feladatot kaptam a héten, egy ismerősöm lánya a tizennyolcadikra kedvence, Rihanna szülinapi tortájának a mását szerette volna megkapni.
Legyen!
Gondoltam, rákeresek a neten, mit is vállalok, valami csúcsgyönyör tortára számítottam, és rengeteg jó fotóra, helyette a bal oldalon látható nem túl csúcsminőségű fotóról ez a (szerintem) erős jóindulattal is maximum érdekesnek nevezhető tortát leltem. 
Miután leegyeztettük, hogy igen, ez az a torta, elkészült.


Szerintem sikerült!
Legalább olyan randa, mint az eredeti :)
A színkeveréssel nem voltam a topon, de még a sima gyúrás is nehezemre ment, bal kezemen 3 ujjamat enyhén hólyagosra égettem a minap. Csokiolvasztás sajátságos módszerrel, munkahelyi ártalom...

Miközben a tortával küzdöttem, az én életem Paárja egyszercsak odaböki:
- Egy ilyen rianás tortát a balatoni lékhorgászoknak is csinálhatnál!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések