Slipknot

A zenekar, ami felőlem létezhetett eddig is, nekem viszont kábé azóta, hogy egy kedves ismerős ilyesféle tortát kért tőlem fiának.
KISS-re hajazó arcok, ez esetben maszk és nem festett formában,  polgárpukkasztás, ésatöbbi... 
A zenéjükbe nem bonyolódtam bele, elég volt a látvány...
Valami véreset terveztem, elkészült a fincsi epres zselé, és beindultam, nem is kicsit.
Spriccelt a vér, úszott a konyhapulton...
A maszk készítése is érdekes volt. Kellett ugyanis valami forma, amin majd a fondant megköt.
A megoldás a gyerek gyurmája lett, amit a kívánt formára mintáztam, folpackba burkoltam, és erre jöhetett a vékony fondant. Jó ötlet volt, a gyurma utólag még együtt formálódhatott a maszkkal.
Festés, összeállítás, és szerelem!
Azt hiszem, egy ilyen feladat sokkal közelebb áll hozzám, mint a rózsaszín habok.
Bár az se rossz!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések