Fordított szilvás

Fagyasztót rendezgettem, szilvákba botlottam, innen jött az ötlet.
Akinek a szilvához való viszonya hasonló az enyémhez, avagy sülve-főve együtt lenne vele, annak ez egy remek, és rém egyszerű süti.
A szilvát fagyott állapotban egy tálba teszem, fahéjas cukorral és bourbon vaníliás cukorral megszórom, így olvad fel. Ezután a levétől lecsepegtetem, és egy sütőpapírral bélelt tepsi aljára elrendezem.
hagyományos piskótatésztát készítettem, azzal a kis változtatással, hogy a fehér liszt egy részét kókusz-, illetve kukoricaliszttel váltottam ki.
A kész tésztát a szilvára öntöttem, és a piskóta sütésekor megszokottak szerint sütöttem.
Amikor kisült, a tepsiből kiborítottam, így került az alsó szilvaréteg a süti tetejére.
Felszeltem, majd jóízűen megettük.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések