500

Ma feltöltöttem a blogra az ötszázadik tortámat 😀
Azt nem jelenthetem ki, hogy ez volt az ötszázadik tortám, hisz van pár amit például nemes egyszerűséggel elfelejtettem lefotózni.
Mindenesetre amikor négy éve elkészítettem Panka lányomnak az első tortámat, nem gondoltam volna, hogy idáig fajul a dolog 😀
És mivel nincs két egyforma tortám, így a mai nappal élvezettel készül valamennyi!
Örülök, hogy itt is, és a Facebookon is sokan nézitek meg hétről hétre, miket alkotok, és nagyon örülök a kérdéseknek, amikkel hozzám fordultok!
Hogy egy hét, egy hónap, netán néhány év követi még ezt a sorozatot, nem tudom, merthogy az egész életem erről szól; egyik pillanatban itt, a másikban ott...
Én ezt így szeretem!
Azt viszont tudom, hogy, mint minden mást ezidáig, ezt is addig csinálom, amíg ez a szerelem és lendület tart, mert csak úgy érdemes!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések