Egy különleges torta

Adva volt egy finom, habos epres krémmel töltött hófehér torta, amikor jött az üzenet; - Bocsi, nem nagy tragédia, ha mégsem kellene a torta, amit kértem?
Tragédia? Ugyanmár!
Szerintem Panka lehetett a ludas, hisz folyamatosan mondogatta, hogy; - Az a én toltám, az a én tolltám!
A mantrázás sikerrel járt, itt volt ez a szép fehér torta, gondoltam, legyen!
Legyen igazán az ő tortája!
 Előkerült anya titkos doboza a kiszúrókkal, és indulhatott a munka!
Készültek lepkék, Micimackó, számok, és egyebek, aztán jöhetett a ragasztás!
Szerintem nagyon csini torta lett!
Egyet bánok csak, hogy így a holnapra tervezett pasimeglepi epres tortámat el kell napolnom, pedig ezt-azt, ilyen-olyan újításokat szerettem volna kipróbálni, de nem hiszem, hogy minden nap elfogy egy epres torta...
Vagy?
Pasik?

















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések