Kamionos

Kamionimádó kilencéves ikerfiúk, Lóránt és Vince tortája, gesztenyés töltelékkel.
A terepes alap olyan hirtelen felindulásból lett elkövetve, amiket szeretek!
Belenéztem ugyanis a fondantjaimat tartalmazó dobozomba, és ez a három szín lesett vissza, és abban a pillanatban jött az ötlet.
A kivitelezés mikéntjéhez idő kellett... Ilyenkor áldom azokat a máskor haszontalannak tartott félórákat, amikor a lánylénnyel ötszázhuszonharmadszor kell végignéznem ugyanazokat a Garfield epizódokat. 
De! Mint mondtam, most épp jól jött, döglöttünk idilli összebújásban a sárga kanapéjon, a gyerek hatalmasakat visított a poénokon, nekem meg megszületett  a megoldás. 
Sütőpapírra kirakosgattam némi átfedéssel a plecsniket,  majd kicsit összenyújtottam, és a sütőpapír segítségével ment a tortára. 
Első próbálkozásra elégedett vagyok az eredménnyel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések