Köszönöm tortácska



A tortának története van.
Az esküvői tortához kértem kölcsön egy szép régi üveg tortaállványt, mivel az én tartóim közül az egyik eltörött.
Egy kedves ismerőstől kaptam, az alábbi kitétellel:
- Tortával kérem vissza!
A visszaadás elég kalandos lett, ugyanis a lagzi utáni pakolásban a kölcsöntartó is eltört.
Búslakodtam, mert nem a sajátom volt, nem tudtam, mennyire volt fontos tárgy ismerősöméknek.
Nyomban elkezdtem kutakodni, több szálon is, egyrészt mert halálos szerelem szövődött köztem, és az üveg tartó között, így akartam magamnak is ilyet, végtelen mennyiségben, és külalakban, és méretben, másrészt, mert vissza kellett adnom valamit.
Több barátom, ismerősöm ajánlotta fel a nála mellőzött, nekem pedig kincses tartóját. 
Ezt viszont újonnan vettem, mégiscsak.
Aztán - ezek után meg főképp - tortácska is került rá!
Két kis torta készült - itthonra is időszerű volt - és a két tortát felezve, összefordítva, burkolva született két darab kétoldalú torta. 
Mármint ízügyileg.
Az egyik oldal mákos-citromos-túrós-habos.
A másik fele narancsos étcsoki trüffel kandírozott narancsdarabokkal.
Sajna a szintbehozás miatt a fondant alá kötelező vajkrém néhol szép vastagra sikeredett, de ez volt az egyetlen hibája, nagyon finom lett mindkét oldal!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések