Virágos

Bence fiam leg-leg barátnője kérte a tortát, fia nagyijának (követhető?) szülinapra.
Azt mondja, a mami sose kap tortát, mert cukorbeteg, és arra gondoltak, itt az ideje. Megpróbálnám?
Nos én meg arra, miért is ne, sőt!
Úgy gondoltam, kedvenc diótorta receptemet használom, épp úgy, mint máskor, csak cukor helyett...
 
Na itt kezdődött...
Vettem nyírfacukrot az egyik helyi boltban, egy kis dobozzal horribilis áron, aztán nem lett elég. Ezután egy jobban felszerelt boltban beálltam az édesítős polc elé, és elfogott a harci bizonytalanság. 
Amit végül kiválasztottam, szerintem tuti lesz hasonló esetekre!

A torta ízén meg nem mondja, aki nem tudja, hogy mi benne a csavar!
Természetesen a fondant cukros, mint mindig, de ez tányér szélén hagyható dolog.
Természetesen a cukorvirágok is 98 százalékban cukor, az pedig szerintem tevődik el emlékbe.
:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések