Bounty

Egy ideje foglalkoztat egy jó kis kókuszos torta megalkotása.
Egy nagyon kókuszos krémet, és egy kissé olvadós csokiréteget képzeltem el együtt.
A csokit olyasféle állagúnak szerettem volna,mint ami mondjuk egy jó zserbó tetején is van.
Nézegettem hát a csokimáz recepteket, de egytől egyig kakaóporral találtam csak a neten, én pedig csokiból akartam!
Végül meglett! Étcsoki, tejszín, olaj keverékéből. Épp, amilyennek szerettem volna, kissé folyós, ragacsos, nagyoncsokis, ami jól kiegészíti a kókuszos-habos krémet.
A krém is hasonlóan jól sikerült, bár azon módosítok még egy kicsit, sokkal több hab kerül majd bele, hogy még könnyedebb legyen!
Ez az a torta, amiből megeszel egy szeletet és elég.
Aztán kábé két perc múlva mégegyet.
És nem bírod ki sokáig, hogy újra ne.
A család is díjazza ezeket a kísérletezéseket, és még nem fogytam ki az ötletekből!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések