Kastély

Újra egy kastélyos torta, ami más, mint az eddigiek.
Valami nagyon vidám, nem túl szögletes és sablonos dolgot szerettem volna alkotni.
A kastélytortáknál az oszlopok és kupolák témaköre számomra a gyenge láncszem.
Most a mumusoknál teljesen mást alkalmaztam, mint amivel eddig próbálkoztam. Mindkettő saját ötlet, és boldog vagyok, mert bevált!

Nagyobb figurák készítésénél régóta alkalmazom a kekszes masszát. Van tortás berkekben egy puffasztott rizses valami, amit nagy előszeretettel használnak ilyen esetekben, de nekem elég ehetetlennek tűnt leírások alapján. Aztán jött az ötlet, hogy ezt a masszát miért is ne, és azóta szeretem. Könnyen alakítható, az íze is remekül variálható, finom.
Az oszlopok esetében is első osztályú segítség lett! A kivágott fondant csíkokat ecsettel megvajaztam, nagyon jól tapadt a masszára. Előnye ennek az anyagnak, hogy miután rajta van a fondant, vele együtt is simán alakítható még.
A kettes számú megoldandó feladatra azt találtam ki, hogy habcsókokat fogok készíteni!
Ez az ötlet is tetszik, a kupolák könnyűek, bármilyen bohókás alakúra kinyomhatom őket száradás előtt.
Az ünnepeltnél is "betalált", nagyon ízlett neki!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések