Kaminyonos

Scania készült, csokitorta alapokra ma.
Azt hiszem, nem ez lesz az a torta, amivel versenyeken indulok, szerintem látszik, miért.
Igen, a fényezés...
Nemrég kipróbáltam egy fajta festési módot, ami akkor remekül működött, aztán mégegyszer kipróbáltam, direkt ezen torta miatt, ugyanis szerettem volna egy festett, fényes felületet a gépnek a színezett fondant helyett. Másodszor is rendbe volt a dolog.
Aztán most élesbe! Hát! Folyt, csúszott, foltosodott, szóval csapnivalóan viselkedett a festés a tortán. Sajnáltam nagyon, hisz minden tortámnak úgy állok neki, hogy hosszasan rákészülök, tervezgetek, a lehető legtökéletesebbre törekszem, ez így volt most is, és erre ilyesmik keresztülhúzzák a számításomat.
Mindezek ellenére szerencsésnek mondhatom magamat, hisz olyan sok "elcsúszott " tortát nem alkottam eddigi pályafutásom alatt. Remélem, a meglepi ennek ellenére sikerült, és hamar elfogyott, nem volt idő a lakkozáson agyalni....


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések