Farmos torta

Egyéves szülinapra készült egy kisfiúnak, akiről azt lehetett tudni, nagyon szereti az állatokat, kutyát, cicát, malacot....
Cica is készült, de valahogy nem került rá...1. már a készítésnél sem igazán voltam vele elégedett... 2. mikor a tortára tettem, nagyon zsúfolt lett, és valahogy nem volt semmi szerepe, csak úgy ott volt, nem tudom érthető-e, de nagyon nem passzolt... 3. Panka elkunyizta!
Probléma megoldva! Valamiért így kellett lennie! :)
Kapott még a kiscsaj egy malacot és egy kacsát, többet is készítettem belőlük, biztos, ami biztos alapon.Jól jött, Pankát lekötötte a velük való játszás, amíg anya tortázott...
Szerintem vidám kis torta lett, ilyesmit képzeltem el.

Másnapi hozzáfűzi: ha kemény tereptárgyakat óhajtunk elhelyezni a tortán, és azt úgy szúrjuk bele, hogy lemegy a krémig (lásd a kerítések), azt a "felhasználás" előtt tegyük meg, ne előtte nap... kissé felszívta a fondant a krémet, és előrebólintottak a kerítések... :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések