Süsü torta

Zsuzsa barátném Dorka lányának készült, második szülinapjára...
Mikor felvetődött, hónapokkal ezelőtt, hogy én készítem a tortát, akkor a téma címszónál elsóhajtott egy "- imádja a kiscsaj Süsüt" felsóhajtás, azóta agyaltam rajta, hogy is csempésszem a nagy zöld sárkányt a tortába (-ra-hoz stb...).
Süsü formájú tortát semmiképp nem szerettem volna, egyrészt, mert nem tetszenek az ilyen jellegű (Barbis, autós, egyebek) torták, másrészt mert nem túl szimpi nekem, ha egy gyerek a kedvencét eszi szülinapján feldarabolva, meg a tortának legyen tortaformája!
Aztán megszületett a tortára felkukucskáló sárkány ötlete, aki természetesen ez esetben az álmát is megvalósíthatta a rá szálló lepke által, úgyhogy mindenki heppi!
Oké, a Süsü így is felfalható, de ez annyira talán már nem rémsztori.
A töltelék a bevált puncsos, a Süsü pedig kekszmassza a könnyű formázhatóság kedvéért.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések