Magyaros

Magyaros tortát sütöttem!
Nem volt benne se paprika, se hagyma, csak nemzetiszínű szalagok, és címer.
Egy ismerősöm látta meg a neten, és tette közzé A közösségi oldalon, miszerint ezt ő is szívesen (v)enné, én pedig megkérdeztem, mikorra kéri.
Így indult!
Nagyon jó móka volt!
A rákészülés izgalma, a tervezgetés, és maga a munka is, majd a végeredmény!
A festések kézzel készültek, az ételfesték állaga épp, mint egy temperáé, úgyhogy könnyű vele dolgozni.
A belsejébe mindenképp valamilyen hófehér krémet szerettem volna, mert kitaláltam, hogy egy zöld és egy piros piskótalap között fog meglapulni... Így esett a választásom egy citromos-tejszínhabos-túrós krémre, amit neten összevadászott receptek olvasása után saját elképzelésem alapján készítettem el.
A felvágott tortáról kaptam fotót, szép lett!
Természetesen nem  tehettem meg a családdal, hogy nem készítem el az itthoni, "nemzetimentes" változatot!
Rém egyszerű, ám ennélfogva szerintem nagyon szép kis torta lett az is, és nem utolsósorban megkóstolhattuk  mi is a végeredményt.
Pillanatok alatt elfogyott, nagyon finomra sikeredett!
Egy kicsit még fürdőzöm a sikerekben, de már a következő(kö)n jár az agyam, most egy LEGO- témájú következik a hétvégére, ha olyan lesz, mint szeretném, hozom azt is!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések