Kekszes puncstorta

 Ha azt mondom, keksztekercs, és azt mondod, nyami, ha azt mondom, puncs, és te erre is ugyanazt, akkor ez a te tortád!
Tegnap találtam ki, szerintem nagyon jó összeállítás!
Akkor kezdjük az elkészítését!
Sárga piskótalapot sütünk, hűtjük, majd háromfelé vágjuk.
Két zacskó puncspudingot 6 deciliter tejjel, és egy kis extra rummal felfőzünk, kihűtjük, majd vajkrémmel ( 30 dekagramm margarin, 30 dekagramm porcukor) habosra keverjük.
Összegyúrjuk a kekszes masszát; darált kekszből, kakaóporból, tejjel, és rummal/aromával kemény masszát gyúrunk. Én cukrot ne adtam hozzá, kesernyés ízt szerettem volna a puncsos krém mellé csempészni.
A masszát kétfelé vesszük, nyújtjuk, két torta nagyságú kört vágunk belőle, a lepottyanót azonnal megesszük!
Ha mindennel elkészültünk, a fentieket, és egy üveg (lehetőleg házi) baracklekvárt magunk elé veszünk, és a képen látható sorrendben összeállítjuk a tortát.
Kívülről a maradék puncsos krémmel körbekenjük.
Ezután ki ki kedve, ízlése szerint. nekem fondantburkolat került rá, de ha nem ez az igény, valamilyen csokis díszítés illik hozzá leginkább.

Tipp:
Zsírpapírra tetszőleges formákat - szív, csiga, stb. - rajzolunk, majd olvasztott csokival megrajzoljuk.
Dermedés után elegáns dísze lehet a legegyszerűbb tortának is!













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések