Orchidea

Újra drótos cukorvirágot készítettem, ezúttal egy cserép orchidea volt a kérés.
Jónéhány nappal előre kipróbálgattam, hogyan is fogom tudni elkészíteni a virágokat, bizony, gyártottam néhány selejtet, mire kialakult a végső menete a dolognak.
Elterveztem, mikor állok neki, a nyugis hétfő reggel volt a terv, de aztán egy nappal előbbre kellett elkészítenem, úgyhogy beindult a paragép!
A szirmoknak ugyanis az én házi virágmasszám esetében kell egy napnyi száradás, hogy amikor összeállítom a virágot, ne potyogjanak le a drótról.
Aztán, ahogy megszülettek szép sorban a virágok, és egyikkel sem volt semmi baj, úgy párolgott el a nyugtalanságom is.
A végeredménnyel elégedett vagyok, elsőre egész jól sikerült.
Látom persze a hibákat csőstül, de már tudom, mit, hogyan fogok másképp csinálni legközelebb.


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések