Karácsonyi torták

Két torta készült karácsonyra, egy itthonra, egy pedig kedves ismerősökhöz.
Az itthonit nem szándékoztam díszíteni, az epres-fehércsokis-mascarponés íz adott volt,más nem számított.
Aztán egy kis játék miatt mégis lett díszítés.
Egy kedves anyukát ismertem meg nemrég a neten, egy aukciós oldalon neki adtam tovább Panka kinőtt ruhácskáit.
Aztán néhány levélváltás után kiderült, egy a hobbink, sőt, szinte hajszálpontosan ugyanúgy kezdtük!
Azóta cseréljük a nagy eszméket tortaügyileg, aztán amikor mondta, hogy ő egy adventi koszorút készít tortából karácsonyra, akkor jött az ötlet, hogy én is.
És mivel a neten nem lehetett ilyet sehol fellelni, kizárólag saját elképzelés alapján dolgoztunk.
Érdekes volt várni, majd meglátni, melyikünknél hogyan alakult a torta.
A gyertyákat meggyújthatóra terveztem, mondjuk elég röpke életűek voltak, szinte a fotózás erejéig működött a dolog.
A torta nagyon finomra sikeredett, hamarosan jövök a recepttel, ha gondoljátok.
Gondoljátok?

Megjegyzések

  1. Köszönöm :-) Megtisztelsz, hogy megemlítesz az oldaladon...
    Jó kis játék volt. :-)
    Egyébként szerintem nem véletlen, hogy nincs adventi koszorús torta a neten, csak elvétve. :-)
    Már így utólag sok mindent másképp csinálnék, de elsőre nem lett rossz...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések