Kincsre leltem!


Megrögzött használtcikk piac járó vagyok, imádok kincset keresni,és bizony sokszor találok is!
Aki tudja, tudja, aki nem, annak meg hiába is mesélem, milyen érzés a romok/lomok között felfedezni a kincset, ami épp rád vár. A fura tekinteteket, amikor magadhoz öleled a kincsedet, merthogy annyira rom, hogy rajtad kívül ember nincs, aki elképzelné, mire is jó az a vacak.
Persze nem csak ilyesmit talál az ember, vannak irigykedő tekintetek is, amiért épp te akadtál rá, van ilyen élmény is sok!
Most - emiatt itt a gondolatcikázás - tortás kincsre akadtam.
Olyan mint az a bizonyos csoki, randa és finom.
Imádatom tárgya egy Bosch keverő-dagasztógép, ami szerencsére elég retró, és elég hiányos volt ahhoz, hogy engem meg tudjon várni, és egy jelképes összegért hazahozhassam.
Elsőre az én tekintetem is átsiklott felette, de aztán megpillantottam a habverőket, és máris tudtam, hozom!
S hogy mit tud?
Hát, kérem szépen, az ő 5 (javítom:6!) literes keverőtáljában, a masszív dagasztókarok kábé fél perc alatt olyan fondant gombócot gyúrtak nekem, hogy csak ámulok! És a több, mint egy kiló cucc szinte elveszik a nagy tálban!
Hiányzik a turmix feltét (soha nem használnám), és a tál fedele (ezt még megpróbálom megkeresni legközelebb). Van viszont giga méretű keverőtála, két remek munkás karja, és hihetetlen ereje!
A fedél hiányától tartottam, nem fog-e kiröppenni belőle egy-egy porcukor-felhő, de semmi!
Boldogság!


Megjegyzések

  1. Pontosan értem miről beszélsz, én is piac függő vagyok, imádom,sokszor néznek rám furcsán e miatt, de amikor megmutatom a kincseket, na az már kéne. További sok sikeres kincsvadászatot. Jelzem a netes piacon is akadtam már mindenféle kincsra,
    Üdv Marcsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...akkor neked is további kellemes kincsvadászatot!
      :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések