Pepper


 Ő Pepper, a cicus, aki egy kétéves kislány kedvenc plüsse, őt kellett a szülinapi tortán valamilyen módon megjeleníteni.
Belül a klasszikus puncsszelet volt a kérés, két finom sárga piskóta között a rumos-kakaós-baracklekváros-piskótatörmelékes massza.
Nekem is nagy kedvenc ez a süti, de most készítettem először, millió receptet böngésztem át, ezek össze, és szétollózásából született meg a magamé.
A tortát emiatt (merthogy a puncsszelet legyen már rózsaszín!) szerettem volna ebben a színben látni.
A kidomborodó cicafejet a töltelékmasszából formáztam a tetejére.
Cicafej ügyben ezúttal a felszíni festést választottam, ahhoz ugyanis, hogy a fondant szép fekete legyen, ipari mennyiségű festék kell, nagy felületen, és főleg egy kisgyereknek, nem alkalmazom!
A torta oldalát néhány cicalábnyommal tettem izgalmasabbá.
(Igen! Jogos... A füle kicsit lehetett volna nagyobb...)











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések