A Szent Johanna Gimi

Egy kedves ismerős lányának készült a torta.
Ha nem tutikonkrét elképzeléssel fordulnak hozzám torta ügyben, mindig elkezdek kérdezősködni az illetőről, így alakul ki, milyen is lesz a torta.
Amit megtudtam, az volt, hogy nagyon szeret olvasni, a kedvenc könyv/ek a Szent Johanna Gimi.
Mivel ifjúsági irodalom ügyben (egyelőre) nem vagyok naprakész, rákattantam a témára.
A könyvsorozat darabjainak egyedi, egyforma sablon alapján készült borítója van, az adott részre jellemző kis ezekkel-azokkal.
Innen már azonnal megvolt az ötlet, elkészítem Fanni saját borítóját.
Újabb faggatózás, minden kis dolog, ami most fontos neki, megtudtam, hogy a nagy kedvenc Dödi, a kutyus, szereti a ruhákat, New York és London a kedvenc városa, és a kék a kedvenc színe.
És a képen a torta...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések